fbpx
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Podstawowe zasady:

Przed startem uczestnicy rozgrywki zostają podzieleni na możliwie wyrównane dwie drużyny, które będą ze sobą rywalizować. Jedna runda trwa maksymalnie 5 minut. Możliwe są różne scenariusze gry, które będą tłumaczone bezpośrednio przed każdą rozgrywką, ale najważniejszym założeniem jest możliwość jak najdłuższej zabawy przy jak najprostszych zasadach.  Podstawową gwarancją dobrej zabawy jest uczciwość i wykonywanie poleceń sędziów.

Zasady ogólne

1.       Najważniejsze w prowadzonych przez nas rozgrywkach są zasady FAIR PLAY i Szacunek do innych graczy i sędziów.

2.       Osoby oszukujące i dyskutujące z sędziami mogą zostać pozbawione dodatkowego trafienia, usunięte z gry, a w skrajnych wypadkach nie dopuszczone do kolejnych rund i wyrzucone z całego wydarzenia.

4.       Po każdej rundzie gracze są zobligowani do pomocy w zbieraniu strzałek.

5.       Na początku każdej rundy gracze powinni dysponować ilością strzałek równą conajmniej podwójnej ładowności posiadanego sprzętu.

6.       Podwójny gwizdek lub zatrzymanie muzyki, powoduje natychmiastowe przerwanie gry.

Rundy i punkty

7.       Gra toczy się do dwóch wygranych rund.

8.       Każda z rund trwa 5 min, rozpoczyna się i kończy sygnałem dźwiękowym.

9.       Każde wyeliminowanie zawodnika (pozbawienie go 3 trafień) to jeden punkt.

10.   Punkt można zdobyć również poprzez zdobycie i utrzymanie flagi przeciwnika w wyznaczonym miejscu.

11.   W przypadku, gdy po 3 rundach nie uda się wyłonić zwycięzcy, a mecz nie może być zakończony remisem rozgrywana jest 2 minutowa dogrywka, w której każdy dysponuje tylko 1 trafieniem. Jeśli po 2 minutach nie ma rozstrzygnięcia, gra kontynuowana jest do pierwszego trafienia. Jeśli pojedynek dalej nie zostanie rozstrzygnięty przedstawiciele drużyn toczą ze sobą pojedynek rewolwerowców.

12.   W przypadku zmagań grupowych Każde zwycięstwo nagradzane jest 2 punktami, zaś remis i przegrana oznaczają 0 punktów.

13.   W przypadku takiej samej ilości punktów o kolejności w tabeli decyduje ilość zdobytych trafień, a następnie ilość straconych trafień.

Trafienia

14.   Trafieniem jest uderzenie strzałki, wystrzelonej przez innego gracza, w jakąkolwiek część ciała lub broni, z wyjątkiem strzałek, które wcześniej odbiły się od czegoś innego tzw. rykoszet.

15.   Opuszczenie pola gry w trakcie trwania rundy jest równoznaczne z utratą trafienia.

16.   Każdy z graczy dysponuje 3 trafieniami w trakcie rundy

17.   Jeśli gracz wie, że został trafiony lub został wskazany przez sędziego, podnosi rękę do góry i głośno, wracając do miejsca odrodzenia, liczy do 15.

18.   Nie wolno atakować graczy w strefie odrodzenia, tak samo gracze znajdujący się w strefie nie mogą używać swojego sprzętu.

Pozostałe

19.   W trakcie rozgrywek obowiązuje ogólny regulamin gier Nerf prowadzonych przez BAJARZA. Zasady nie podjęte w regulaminach pozostają w gestii sędziów prowadzących rozgrywki.

 

 

 

 

REGULAMIN

    Na wszystkich organizowanych przez nas rozgrywkach obowiązuje regulamin. Jeżeli dochodzi do jakichkolwiek zmian to są one zazwyczaj bardzo niewielkie i jasno zaznaczone, niemniej zachęcamy do czytania regulaminu opublikowanego bezpośrednio przed każdym wydarzeniem.